بوسه بازی
 
احساس
 
 
چهار شنبه 14 اسفند 1398برچسب:, :: 10:16 ::  نويسنده : یه مرد تنها

تو باشی و کمی هم بوسه بازی، آآآی می چسبد!
هوای غربت و مهمان نوازی، آآآی می چسبد!

مونالیزای لبخندت خرابم میکند بانو!
من و این لذت تصویر سازی، آآآی می چسبد!

نمازم را نمی خوانم مگر در مسجد چشمت!
مسلمان بازی و این بی نمازی، آآآی می چسبد!

چه حالی میکنم در روستای گرم آغوشت!
بهار و مُشتَک* و بَلبَل پیازی*، آآآی می چسبد!

عسل ریز لبانت را بنوشم پشت یک بوسه
و تو هی دست و پایَت را ببازی، آآآی می چسبد!

همین امشب من و تو هر دو قاضی، رای صادر شد:
عروس من، من و تو هر دو راضی، آآآی می چسبد!

شعر از فرشید تربیت



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت10:16---25 مرداد 1399
کور شدم به خدا هیچی نتونستم بخونم :/

ولی افرین خیلی قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ریحانه و آدرس hb20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: